- Rozširenie obsahu - Ak má človek blog o nejakej téme, občas sa zaseknete. Napr. bloger z cestovateľského blogu nemohol kvôli pandémii cestovať, mohol využiť rozhovory s ďalšími kamarátmi cestovateľmi a aj po zrušení pandémie mu tento obsah stále zostane a môže sa rozširovať napr. do rozhovorov s miestnymi ľuďmi a podobne.
- Inšpirácia a motivácia - Na rozhovory sa väčšinou vyberajú ľudia, ktorí sú niečim zaujímaví, sú to osobnosti alebo zažili niečo neuveriteľné. Čitatelia blogov majú naopak tendenciu byť priťahovaní životnými príbehmi, ktoré ich inšpirujú a motivujú k tomu, aby podnikli niečo podobné.
- Vytváranie príjemnej blogovej atmosféry - Ak ste s niekým urobili rozhovor, dali ste mu v článku na vašom blogu väčší priestor ako sami sebe. Avšak oslovení sa bude cítiť hrdo a dôležito a vďaka tomu sa bude chcieť na váš blog vracať a sledovať ako ľudia na jeho odpovede reagujú. Rozhovor taktiež môže prelomiť ľady medzi blogermi, ktorí fungujú sami za seba, ale vďaka vášmu osloveniu prelomíte bariéru a stanete sa súčasťou príjemnej a priateľskej komunity.
- Zvýšená sledovanosť - Ako som spomínala vyššie, blogy sa začnú viac prepájať. Človek, s ktorým ste robili rozhovor chce so svojimi blízkymi a čitateľmi zdieľať svoj úspech v podobe rozhovoru na vašom blogu, začnete si písať milé komentáre pod článkami a tak sa aj vaši čitatelia môžu stať jeho čitateľmi a naopak.
- Získavate komunikačné kompetencie - Dnes sa veľa hovorí o komunikácii, či už pracovnej, školskvej alebo digitálnej. Prosbou o rozhovor sa učíte urobiť prvý krok k druhému, premýšľate nad otázkami a vami oslovený nad odpoveďami. Takto sa vaše schopnosti môžu zlepšiť, to, čo ste sa o robení interview naučili v škole sa teraz implementuje do praxe.
- Autorita a dôveryhodnosť - Rozhovory nemusíte robiť iba s blogermi. Ja som na rozhovor oslovila aj pani, ktorá vyrába značku prírodných mastičiek Lieky z prírody. Každý je odborníkom vo svojom obore a ak sa rozhodnete požiadať špecialistu, zvýši to dôveryhodnosť vášho blogu.
- Krok mimo komfortnú zónu - Pre niektorých ľudí je ťažké požiadať o "pomoc" cudzieho človeka, je to krok mimo komfortnú zónu, ale iba málokedy ľudia túto hranicu neprekračujú. Skôr sa snažia prekonať sami seba a pokúsiť sa urobiť niečo, čo je pre nich netypické.
- Angažovanosť čitateľov - Ľudia majú tendenciu byť viac angažovaní pri čítaní rozhovorov, pretože sú zvedaví na odpovede a názory hostí.
Moc hezky jsi to shrnula :) Já zatím dělala jen jeden rozhovor a to s tebou. Ještě jednou moc děkuju za milé otázky. Fakt jsem si rozhovor moc užila :) A já sama jsem jednou vedla rozhovor s majitelem eshopu se zdravou výživou pro kterého jsem vytvářela recepty a články :)
OdpovedaťOdstrániťWantBeFitM
Rozhovor jsem s nikým nevedla a požádána jsem ještě nikdy nebyla.
OdpovedaťOdstrániťTak to musíme napraviť. Aj tak som mala v pláne osloviť ťa ❤️ :)
OdstrániťVčera jsem psala, možná to spadlo do spamu. O jaký typ by šlo? 🙂
OdstrániťV rubrike si môžeš pozrieť rozhovory s inymi blogerkami, tak podobný rozhovor by som urobila s tebou
OdstrániťTak dobře, mail ti pošlu do formuláře. 🙂
OdstrániťSuper článek, je radost si občas přečíst o jiných takto v rozhovorech :)
OdpovedaťOdstrániťSmile Thess